Výškovo nastaviteľný podvozok KW V5 Clubsport s trojcestne nastaviteľnou tuhosťou pro BMW rady 3 G20 max zaťaženie PN do 1080 kg
Popis produktu
- s motormi M3 Competition, M3
- s pohonem RWD
Zníženie prednej/zadnej nápravy: 20-35/15-30mm
Zaťaženie prednej/zadnej nápravy: 1080/1180kg
Základné vlastnosti 4-cestných podvozkov KW V5 Clubsport:
- plynule nastaviteľná výška
- nastaviteľná tuhosť tlmiča v smere roztiahnutia v 14 krokoch pre nízkofrekvenčné kmity
- nastaviteľná tuhosť tlmiča v smere roztiahnutia v 14 krokoch pre nízkofrekvenčné kmity
- nastaviteľná tuhosť tlmiča v smere stlačenia v 14 krokoch pre nízkofrekvenčné kmity
- nastaviteľná tuhosť tlmiča v smere stlačenia v 14 krokoch pre vysokofrekvenčné kmity
- sedlo pružiny z kompozitu
- lichobežníkový závit lepšie odolávajúci zaneseniu nečistotami a opotrebovaniu
- externá nádobka pre navýšenie objemu oleja a jeho efektívnejšie chladenie (pri vybraných aplikáciách)
- podľa aplikácie dodávané vrátane unibalového horného uloženia
- testovanie na 7-smernej dynamickej skúšobni, rovnako ako vozidlá Formule 1
- každý podvozok testovaný skúšobňou TÜV a povolený rozsah zníženia uvedený v priloženom certifikáte (u vybraných aplikácií)
KW vyvinulo podvozok V5 Clubsport s využitím Nordschleife ako referenčným závodným okruhom pre jeho testovanie v spolupráci so 7-smerným testovacím zariadením. Vďaka tomu dokážu možnosti nastavenia podvozku KW V5 Clubsport zohľadniť váhu vozidla, sily pôsobiace na jednotlivé kolesá, zosilnenie karosérie a pod. Podobne ako pri profesionálnych podvozkoch KW V5 Racing, aj tu sa upravuje nízkofrekvenčné aj vysokofrekvenčné nastavenie tuhosti pre kompresiu aj odskok oddelene pomocou KW Solid technológie ventilov.
Na rozdiel od bežných tlmičov, kde sú ventily umiestnené vo vnútornom valci tlmiča, KW podvozky s technológiou Solid Piston majú ventily oddelené od vnútorného valca aj piestnice tlmiča. Zabudované ventily a ventilové pružiny umožňujú oddelené nastavenie tuhosti pre nízkofrekvenčné a vysokofrekvenčné kmity v 14 presných krokoch pomocou otočného voliča.
Nový 4-smerne nastaviteľný podvozok KW V5 Clubsport ponúka najmodernejšiu technológiu GT3 pre motoršport pre najšportovejšie cestné vozidlá so športovými pneumatikami na použitie na dráhe a rýchlych okreskách. Kompletná konštrukcia zavesenia kolies KW V5 Clubsport s unibalovými ložiskami na prednej náprave, závodnými pružinami, obrátenými tlmičmi MacPherson (konštrukcia Upside-Down) a tlmičmi zadnej nápravy sú navrhnuté na použitie so semi-slick pneumatikami na produkčných vozidlách. Pri agresívnych manévroch riadenia a extrémnej kompresie v rôznych sektoroch závodných okruhov zostáva karoséria vozidla dokonale stabilná. Prostredníctvom nastaviteľnej viacventilovej technológie KW V5 Clubsport presne tlmí nerovnosti a relatívne veľké priečne škáry. Pri nájazde na obrubníky zostávajú vozidlá bezpečne ovládateľné vďaka podvozku KW V5 Clubsport.
KW V5 Clubsport ponúka možnosť ďalšieho doladenia jazdného správania samostatne v štyroch parametroch pomocou ventilovej technológie SPCLH-A & SPRLH-A Technology:
- nízkorýchlostný odskok
- nízkorýchlostná kompresia
- vysokorýchlostný odskok
- vysokorýchlostná kompresia
Tlmenie každého ventilu je možné nastaviť pomocou iba 13 kliknutí (celkom 14 polôh), takže tlmenie je možné presne prispôsobiť individuálnym jazdným potrebám. Po otvorení odskokového stupňa sa jazdný komfort zvýši. Keď je odskokový ventil zatvorený, klopné a valivé pohyby karosérie sú výrazne obmedzené. Manipulácia sa stáva ešte dynamickejšou ako pri sériovom vozidle. Stupeň kompresie umožňuje ďalší vplyv na správanie riadenia, úroveň priľnavosti a jazdný komfort. Úlohou odskokovej fázy je zjednodušene povedané spojiť podvozok s vozovkou, zatiaľ čo kompresná fáza ovplyvňuje kompresiu a podopiera karosériu vozidla.
Oddelené nastavenie tuhosti roztiahnutia aj stlačenia tlmiča
Na rozdiel od tlmičov s preplňovanými piestami oddelilo KW ventily od vnútorného valca tlmiča a piestnice pomocou technológie KW Solid Piston.
KW V5 Clubsport s nastaviteľným kompresným tlmením KW SPCLH-A (KW Solid Piston Compression Low- and Highspeed Adjustable) a tlmením KW SPRLH-A (KW Solid Piston Rebound Low-and Highspeed Adjustable) prináša významné pridané hodnoty: viac citlivé tlmenie kavitácia (vzniku nežiaducich bublín v náplni tlmiča), presné vysokofrekvenčné tlmenie, rozsah nízkotlakového plynu od 6 do 10 barov a nízka hysterézia.
O společnosti KW Automotive
Spoločnosť KW Automotive bola založená v roku 1995, kedy začínala ako firma s tromi zamestnancami na ploche 1600 štvorcových stôp. Dnes patrí KW Automotive medzi svetovú špičku v produkcii podvozkových komponentov s približne 200 zamestnancami na ploche cez 247 500 štvorcových stôp. KW Automotive je synonymom pre špičkové prémiové produkty na poli športových podvozkov nielen na cestné použitie. Závodný program KW Competition produkuje závodné podvozky používané závodnými tímami po celom svete naprieč jednotlivými závodnými disciplínami.
- u některých modelů je vyžadováno deaktivovat elektronické ovládaní tlumičů
- při použití originálních pneumatik mohou být vyžadovány rozšiřovací podložky