Výškovo nastaviteľný podvozok KW V3 s obojsmerne nastaviteľnou tuhosťou pro Porsche 911 Convertible (993) max zaťaženie PN do 760 kg
Popis produktu
- s motormi 3.8 Carrera, 3.6 Carrera
- s pohonom RWD
Snížení přední/zadní nápravy: 20-40/10-30mm
Zatížení přední/zadní nápravy: 760/1080kg
Základné vlastnosti podvozkov KW Varianta 3:
- plynule nastaviteľná výška
- nastaviteľná tuhosť tlmiča v smere roztiahnutia v 16 krokoch
- nastaviteľná tuhosť tlmiča v smere stlačenia v 12 krokoch
- sedlo pružiny z nerezovej ocele v polyamidovom obale
- lichobežníkový závit lepšie odolávajúci zaneseniu nečistotami a opotrebovaniu
- Inox-line obal tlmiča zo 100% nerezovej ocele
- testovanie na 7-miestnej dynamickej skúšobni, rovnako ako vozidlá Formule 1
- každý podvozok testovaný skúšobňou TÜV a povolený rozsah zníženia uvedený v priloženom certifikáte
Športový Výškovo nastaviteľný podvozok KW Automotive & Varianta 3 "Inox-line" prináša špičkovú technológiu závodných podvozkov na bežné cesty. Vďaka oddelenému nastaveniu tuhosti tlmiča v smere stlačenia a roztiahnutia je možné individuálne nastaviť podvozok presne podľa vašich potrieb, prípadne na základe úprav vykonaných na vozidle (znížená hmotnosť, vystuženie karosérie a podvozku a pod.).
Nastaviteľné podvozky KW Automotive sú testované nielen v samotnom vývojovom centre KW Automotive v nemeckom Fichtenbergu, ale prechádzajú aj náročným testovaním na svetoznámom okruhu Nürburgring Nordschleife. To všetko s cieľom ponúknuť špičkový produkt automobilovým nadšencom po celom svete. vozidlo v úplne novej podobe. Vďaka tomu možno napríklad zvýšiť tuhosť. pri stlačení pre zvýšenie priľnavosti pneumatík bez toho, aby tak bolo negatívne ovplyvnené nastavenie roztiahnutia tlmiča súvisiace a spolupracujúce s pružinami.
Plynulé nastavenie výšky
Nastavenie výšky pri podvozkoch KW Automotive je možné plynule v rozsahu danom konkrétnou aplikáciou na konkrétne vozidlo. Na prednej náprave prebieha spravidla pohybom sedla pružiny po závite, ktorý je vytvorený do obalu tlmiča z nerezovej ocele (Inox Line). Na zadnej náprave môže nastavenie výšky prebiehať pri niektorých vozidlách (napr. Subaru Impreza) rovnako ako na prednej osi, prípadne pri vozidlách, ktoré majú tlmič a pružinu vzadu oddelene, je diel na nastavenie výšky umiestnený pod alebo nad pružinou a na nastavenie výšky sa opäť používa sedlo pružiny pohybujúce sa po závite. Aj v tomto prípade je možné nastavenie výšky meniť bez nutnosti demontáže podvozku.
Oddelené nastavenie tuhosti roztiahnutia aj stlačenia tlmiča
Podvozky KW Automotive v prevedení Variant 3 umožňujú nastavenie tuhosti tlmičov v smere ich roztiahnutia (tzv. odskoku) a to v 16 krokoch pomocou otočného voliča alebo inbusového voliča na tlmiči (spravidla na zadnom tlmiči) a ďalej nastavenie tuhosti stlačenia tlmiča krokoch pomocou otočného voliča naspodku tlmiča prípadne v obale tlmiča. Vďaka tomu je možné nezávisle na sebe nastaviť charakteristiku podvozku v jednotlivých smeroch pohybu piestnice. Patentovaná technológia TVR-A (pre roztiahnutie) a TVC-A (pre stlačenie) umožňuje oddeliť prúdenie oleja pri nízkorýchlostnom pohybe piestnice a vysokorýchlostnom pohybe piestnice tlmiča.
Technologie Inox Line
Aby bola zaručená maximálna životnosť podvozku KW Automotive bez ohľadu na podmienky, v ktorých je používaný, sú obaly tlmičov konštrukcie McPherson vyrábané výhradne z nerezovej ocele. V spojení s antikoróznou úpravou pružín a nerezovou maticou pre nastavenie výšky obalenou do polyamidového kompozitu si tak podvozok KW Automotive udržuje perfektný vzhľad a bezproblémové prenastavenie výšky kedykoľvek je to potrebné.
O společnosti KW Automotive
Spoločnosť KW Automotive bola založená v roku 1995, kedy začínala ako firma s tromi zamestnancami na ploche 1600 štvorcových stôp. Dnes patrí KW Automotive medzi svetovú špičku v produkcii podvozkových komponentov s približne 200 zamestnancami na ploche cez 247 500 štvorcových stôp. KW Automotive je synonymom pre špičkové prémiové produkty na poli športových podvozkov nielen na cestné použitie. Závodný program KW Competition produkuje závodné podvozky používané závodnými tímami po celom svete naprieč jednotlivými závodnými disciplínami.
- pri niektorých modeloch je vyžadované deaktivovať elektronické ovládanie tlmičov
- pri použití originálnych pneumatík môžu byť vyžadované rozširovacie podložky