KW výškovo nastaviteľný pružinový kit pre Mclaren 540c 04/2015-, snížení 0-20 mm/0-20 mm
Popis produktu
KW nastaviteľný pružinový kit pre Mclaren 540c 04/2015-, snížení 0-20 mm/0-20 mm
Motorizácia: 3,8
Zníženie prednej/zadnej nápravy: 0-20/0-20mm
Zaťaženie prednej/zadnej nápravy: 835/1150kg
Nastaviteľné pružinové kity KW Automotive sa používajú na plynule nastaviteľné zníženie vozidla v kombinácii s originálnymi tlmičmi. Na rozdiel od konvenčných vinutých pružín umožňuje nastaviteľný pružinový kit nastaviť svetlú výšku vozidla plynulo v rozsahu udávanom výrobcom a uvedenom v dokumentácii. Súčasťou balenia sú tak závitové adaptéry na usadenie na originálnych tlmičoch, nové uloženie pružín, ktoré sa po závite plynulo pohybujú a sada športových pružín KW Automotive. Sadu potom spravidla dopĺňajú zodpovedajúce dorazy a prachovky. Zásadnou výhodou výškovo nastaviteľných pružinových kitov je plné zachovanie funkcie originálnych tlmičov, najmä v prípade elektronicky alebo hydraulicky nastaviteľných tlmičov.
Športové pružiny dodávané súčasťou výškovo nastaviteľného pružinového kitu sú individuálne navrhnuté pre každé jednotlivé vozidlo tak, aby poskytovali ideálny pomer medzi športovými jazdnými vlastnosťami a zachovaním komfortu a zároveň, aby nijako neobmedzovali funkciu originálnych tlmičov. Vďaka tomu má vodič lepší kontakt s vozidlom a jeho správaním na ceste, ale zostáva mu sloboda v nastavení jazdných režimov (v prípade vozidiel vybavených elektronickými tlmičmi).
Podobne, ako je to pri kompletnom výškovo nastaviteľnom podvozku, môžete aj pri výškovo nastaviteľnom pružinovom kite plynule nastavovať svetlú výšku s ohľadom na vzhľad vozidla aj zladenie s použitým rozmerom kolies a pneumatík. Toto nie je u bežných športových pružín možné. Dodávané dorazy a prachovky sú vždy prispôsobené najnižšej odporúčanej svetlej výške, ktorú je možné nastaviť.
JEDNA SA LEN O ILUSTRATÍVNE FOTO!
Každý výškovo nastaviteľný pružinový kit bol dôsledne testovaný a to ako na Nordschleife, tak aj na vlastnej testovacej stolici KW Automotive.