KW výškovo nastaviteľný pružinový kit pre Dodge Challenger Coupe, Challenger Coupe, s priemerom pr. nápravy 50 mm
Popis produktu
KW nastaviteľný pružinový kit pre Dodge Challenger Coupe, Challenger Coupe, s priemerom pr. nápravy 50 mm
Motorizácia: 6.4, 5.7, 6.1 SRT8, 3.6, 6.4 SRT8
Zníženie prednej/zadnej nápravy: 0-25/5-25mm
Zaťaženie prednej/zadnej nápravy: 1275/1275kg
Nastaviteľné pružinové kity KW Automotive sa používajú na plynule nastaviteľné zníženie vozidla v kombinácii s originálnymi tlmičmi. Na rozdiel od konvenčných vinutých pružín umožňuje nastaviteľný pružinový kit nastaviť svetlú výšku vozidla plynulo v rozsahu udávanom výrobcom a uvedenom v dokumentácii. Súčasťou balenia sú tak závitové adaptéry na usadenie na originálnych tlmičoch, nové uloženie pružín, ktoré sa po závite plynulo pohybujú a sada športových pružín KW Automotive. Sadu potom spravidla dopĺňajú zodpovedajúce dorazy a prachovky. Zásadnou výhodou výškovo nastaviteľných pružinových kitov je plné zachovanie funkcie originálnych tlmičov, najmä v prípade elektronicky alebo hydraulicky nastaviteľných tlmičov.
Športové pružiny dodávané súčasťou výškovo nastaviteľného pružinového kitu sú individuálne navrhnuté pre každé jednotlivé vozidlo tak, aby poskytovali ideálny pomer medzi športovými jazdnými vlastnosťami a zachovaním komfortu a zároveň, aby nijako neobmedzovali funkciu originálnych tlmičov. Vďaka tomu má vodič lepší kontakt s vozidlom a jeho správaním na ceste, ale zostáva mu sloboda v nastavení jazdných režimov (v prípade vozidiel vybavených elektronickými tlmičmi).
Podobne, ako je to pri kompletnom výškovo nastaviteľnom podvozku, môžete aj pri výškovo nastaviteľnom pružinovom kite plynule nastavovať svetlú výšku s ohľadom na vzhľad vozidla aj zladenie s použitým rozmerom kolies a pneumatík. Toto nie je u bežných športových pružín možné. Dodávané dorazy a prachovky sú vždy prispôsobené najnižšej odporúčanej svetlej výške, ktorú je možné nastaviť.
JEDNA SA LEN O ILUSTRATÍVNE FOTO!
Každý výškovo nastaviteľný pružinový kit bol dôsledne testovaný a to ako na Nordschleife, tak aj na vlastnej testovacej stolici KW Automotive.