Doprava a platby
Pre doručovaním balíkov využívame výhradne služby externých spoločnosťou
Balíky expedované slovenských poštu, kurierom maju možnosť sledovaním zásielok online.
Všetky INFORMÁCIE Vrátane čísla balíčku dostanete pri expedíciám do SMS
Prostredníctvom nasej zákazníckej linky Alebo emailu Vám oznámime číslo Vášho baličku a mozem si jednoducho overiť, kde sa práve Vaša zasielka nachádza.
v pripade, že Zistíte, že zasielka je uložená na vasej pošte, mozem si pre ňu zájsť Alebo kontaktovať Zásielková spoločnosť o novej dodanie na Vasu adresu v náhradnom termíne.
Ako Môžem platiť?
Podporujeme bežné metódy Platenie
Dobierka - najpoužívanejších Spôsob platby. Peniaze za tovar platíte až pri prevzatú tovaru poštovému doručovateľovi (kuriérom) Alebo na pošte.
Bankový prevod - po obdržaní vasej objednávky Vám zašleme faktúru s podkladom pre platbu: číslo účtu a variabilný symbol. Tovar zaplatíte vopred na náš účet. Po obdržaní platby odosielame tovar s tím, že Vám oznámime termín, kedy zasielka dorazí. Je dolezite uviesť správny variabilný symbol, aby sme platbu priradil k vasej objednávke.
Spôsob Doručením balíkov
Slovenská pošta - obchodný balík
Služba s ktore tovaru bude doručený do 2-3 pracovných dní od expedovaním zásielky
V okamihu expedície zásielky vám odosielame na email informáciám, že balíček je práve odosielaný k vám. V prípade, že vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zasielka uložená na príslušnej pošte, s tím, že do schránky vám bude vložená informácie o uložení zásielky
Na pošte bude balíček uchovaný k Prevzatie maximálne 6 dní
objednávku zasielanú Slovenskou poštou možno uhradiť pri prevzatú zásielky tzv. na dobierku, prípadne pred odoslania bankovým prevodom.
Prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky, najme potom, či nie je akýmkoľvek sposobom porušená naša páska a nie je opravovaná atď. AK zasielka vykazuje chyby, rozbaľte ju iba v prítomnosti dopravcu. V prípade akýchkolvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme si dohovoril ďalší postup.
Ak zásielku prevezmete a Zistíte poškodenia, či stratu obsahu neskor, nemozem už Vstúpiť do prípadného reklamačného konania Medzi Vami a doručovateľskými spoločnosťou.
Nie neskoršie reklamáciám nemozem brať ohľad.
cena dopravy
Doprava nášho tovaru je za od 0-225 euro ceny za 9,96 euro, nad 225 euro je baličiek posielaný bez ohľadu na jeho rozmery bez účtovaním poštovného.
Problémy s doručením
Pretoze pre doručovaním balíkov využívame výhradne služby externých spoločnosťou, mozem sa stať, že nami expedovaná zasielka k Vám nedorazila v termíne. V takýchto prípadoch si Najprv veľmi jednoduchom overte, kde sa Vaša zasielka nachádza.
Balíky posielame pr slovenských poštou, Všetky pulovr nebo vesta služby maju možnosť sledovaním zásielok online. Prostredníctvom nasej zákazníckej linky Alebo emailu Vám oznámime číslo Vášho baličku a mozem si jednoducho overiť, kde sa práve Vaša zasielka nachádza.
v pripade, že Zistíte, že zasielka je uložená na vasej pošte. Moze si pre ňu zájsť Alebo kontaktovať Zásielková spoločnosť o novej dodanie na Vasu adresu v náhradnom termíne.
Ak spoločnosť zásielku stratila okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt a reklamáciám stratenej zásielky potom riešime my.
V prípade, že dopravca zásielku stratí, alebo nebudeme informáciami na internete úplné, prípadne si nebudete vediet rady, obráťte sa na Nasu zákaznícku linku.